החלטתם להתחיל ללמוד? קודם כל – ברכות! אתם עומדים לצאת לדרך חדשה ומרגשת שתפתח בפניכם עולמות של ידע, חוויות ודלתות בעתיד.

בשלב הבא תעמדו בפני החלטה חשובה לא פחות – איך לממן את שכר הלימוד?!

ללא מלגה או הפיקדון מהצבא, רוב הסיכויים שתאלצו לקחת הלוואה (ואם לא, מה אתם עושים פה???), רגע לפני שאתם מקבלים את ההחלטה ומסכימים לתנאים ותעריפים שתאלצו לעמוד בהם במשך שנים, קבלו 5

טיפים חשובים שחובה לדעת לפני שמתחייבים!

  1. אל תלכו על ההצעה הראשונה!
    כלל חשוב לחיים – התנהלות פיננסעת נכונה מתחילה קודם כל בהשוואה. תופתעו לדעת כמה גדולים הפערים בתנאים, העמלות, הריביות וההוצאות הכלליות, בין ההלוואות השונות שמציעים לכם.
    וכן, אנחנו מתכוונים גם להצעה שקיבלתם מהבנק שלכם.
    עשו קצת מחקר (בכל זאת, סטודנטים לעתיד), השוו בין ההצעות השונות, וערכו משא ומתן לשיפור התנאים.
  2. היכרות עם החומר – אם לא תדעו, איך תשוו?
    הצמדה למדד, מסגרת אשראי, עמלת ניהול, לוח סילוקין, ריבית משתנה מול ריבית קבועה, עמלת טיפול באשראי ובטחונות, ריבית פיגורים, אובליגו, עמלת פירעון מוקדם, לוח שפיצר ומה זה בכלל "ריבית פריים"?!
    עולם ההלוואות גדוש במושגים מורכבים שלכל אחד מהם משמעות גדולה. לפני שאתם מתקדמים בתהליך, זה הזמן ללמוד את השפה. קצת מחקר, כבר אמרנו?
  3. התייעצו עם המומחים
    סביר להניח שזו הפעם הראשונה שאתם לוקחים הלוואה גדולה. התנאים אליהם תתחייבו בשלב הזה, ילוו אתכם לאורך שנים קדימה. לכן חשוב לערוך תיאום ציפיות לעתיד ולבחון את כושר ההחזר שלכם לאורך זמן. למשל, החזר חודשי גבוה מידי עלול להקשות עלינו "לסגור את החודש" ולהוביל לצבירת חובות או אי עמידה בתשלומים.
    לכן, לפני קביעת הסכום יש לקחת בחשבון הוצאות עתידיות ידועות, הוצאות בלתי צפויות, ביטחון תעסוקתי וצפי להכנסות. כדי לקבוע את התנאים המתאימים ביותר עבורכם, פנו לייעוץ ממקור מוסמך ואמין, בעל המלצות חמות.
  4. אל תשכחו את האותיות הקטנות
    בפרסומות הנוצצות להלוואות, בדרך כלל שמים דגש על סכום ההלוואה, המהירות ופשטות התהליך. אבל מה עם אחוז הריבית? אותו נמצא הרחק למטה, בכתב קטן, כחלק מפסקה ארוכה עם המון מונחים שאנחנו בקושי מכירים. שם נמצא גם התייחסות לתנאים, לעמלות ולהגבלות. אל תסתנוורו מהמילים הגדולים, כי האמת תמיד נמצאת בפרטים הקטנים. למרות ההתשה, הקריאה – חובה!
  5. בדקו זכאות למימון לימודים בקבוצת שכ"ל!
    קרן שכ"ל מסייעת לסטודנטים מרחבי הארץ, לשלם את שכר הלימוד ועלויות המחיה באמצעות הסדרי מימון, בתנאים הכי טובים בישראל, המאפשרים תשלומים חודשיים נמוכים ונוחים, בריביות אפסיות.

איך זה עובד?

במטרה להנגיש השכלה גבוהה לכל שכבות האוכלוסייה ולהוביל שינוי חברתי-כלכלי במדינה, קרן שכ"ל מייצרת כוח צרכני משמעותי מול רשתות הבנק, בשיתוף פעולה עם המוסדות להשכלה גבוהה והכשרה בישראל. קרן שכ"ל לא גובה תשלום מהסטודנטים, לא באופן ישיר ולא באופן עקיף!

למה קבוצת  שכ"ל?

  • תנאי המימון הנוחים והמשתלמים בישראל! – את ההשוואה, אנחנו כבר עשינו בשבילכם. בזכות הידע הפיננסי וכוח הקניה המשמעותי, קרן שכ"ל מצליחה לייצר את התנאים האטרקטיביים ביותר לקבלת הלוואה.
  • הלוואה ללימודים ללא ריבית – מחזירים רק את מה שמקבלים! מוסד הלימודים מסבסד עבורכם את הריבית. בלי אותיות קטנות, בלי הפתעות בהחזר החודשי, בלי הצמדות ובלי ללמוד מה זה פריים.
  • ייעוץ מהמומחים – קרן שכ"ל מציעה לכם שירותי ייעוץ לפני לקיחת הלוואה ולבחינת שיפור התנאים בהלוואה קיימת, ללא עלות!

 

לבדיקת זכאות למימון לימודים באמצעות קרן שכ"ל >

לקבלת ייעוץ מהמומחים שלנו  >